.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت ۸۲۸ میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات درمانی مازندران
۸۲۸ میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات درمانی طرف قرارداد مازندران با تخصیص اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت ایران پرداخت شد.

به گزارش شمال نیوز،  رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: ۸۲۸ میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات درمانی استان با تخصیص اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت ایران و در ادامه پرداخت‌های منظم سازمان بیمه سلامت، شامل نسخه نویسی الکترونیک، بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی، پزشکان خانواده، سطح یک روستایی، مؤسسات درمانی طرف قرارداد، داروخانه‌ها (نسخه پیچی الکترونیک) پرداخت شد.

او افزود: ۴۷ میلیارد ریال نیز در این ماه بابت نسخه نویسی الکترونیک پرداخت شد.

ظفرمند با بیان این که در طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان به پیشرفت‌های خوبی رسیدیم، گفت: سازمان بیمه سلامت در راستای استقرار دولت الکترونیک، کاربرد دفترچه‌های بیمه سلامت را حذف کرد.

او افزود: این طرح منجر به تسریع روند ارائه خدمات درمانی، کاهش هزینه‌ها و مدیریت منابع، شفافیت در رسیدگی و بررسی خدمات ارائه شده به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت و همچنین صرفه جویی در مصرف کاغذ و تنظیم هوشمند اسناد رسیدگی بر اساس قوانین بیمه گری می‌شود.

ظفرمند همچنین در خصوص ارائه خدمات به بیماران کرونایی، گفت: با توجه به اوج گیری شیوع کرونا در استان و کشور، سازمان بیمه سلامت تمام تلاش خود را جهت حمایت‌های بیمه‌ای و درمانی از بیمه شدگان در کشور به کار بسته است و در این مسیر داروی بیماران مبتلا به کرونا مانند فاویپیراویر، رمدسیویر و. همچنین آزمایش PCR تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در پایان افزود: حدود نیمی از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت مازندران قرار دارند و بیمه سلامت استان سالانه بیش از ۷ هزار میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه شدگان به مؤسسات درمانی طرف قرارداد استان پرداخت می‌کند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.344 seconds.